راست قامتان عرصه روشنگری، سوژه نمایشگاه عکس فرهنگسرای دوربین

نمایشگاه عکس های اختصاصی از کار و فعالیت خبرنگاران کشور و نمایش آثار چاپی به مناسبت چهلمین سالروز تجاوز قشون سرخ شوروی سابق به افغانستان، در فرهنگسرای دوربین برگزار شد.
این نمایشگاه درحالی صبح پنجشنبه، پنجم ماه جدی سال روان به کار خود آغاز کرد که پیش از این نیز عکس های آن از سوی کمیته مصئونیت خبرنگاران کشور و با کوشش همایون نظری مسئول این کمیته در هرات، در هوتل بوستان این ولایت به مناسبت هفته حقوق بشر گشایش یافته بود و قرار شد تا ادامه کار آن برای بازدید هرچه بیشتر شهروندان، در فرهنگسرای دوربین باشد.

نمایشگاه « راست قامتان عرصه روشنگری » در حال حاضر به مناسبت چهلمین سالروز تجاوز قشون سرخ شوروی سابق به افغانستان دایر گردیده است. همراه با تصاویر این نمایشگاه، بازدیدکنندگان می توانند ،از آرشیف غنی فرهنگسرای دوربین نیز دیدن به عمل آورند.
در این نمایشگاه بیش از پنجاه قطعه عکس که به نحوی لحظات حساس کاری خبرنگاران، شکار دوربین دیگر فوتو ژورنالیستان قرار گرفته اند، به نمایش گذاشته شده است.

علاقمندان می‎توانند جهت بازدید از این نمایشگاه، سر از امروز از ساعت ١٠ الی 6 شام  به فرهنگسرای دوربین به آدرس خیابان نوایی ( سی متره سابقه ) سمت شرق، نوایی ( 16 ) حضور به هم رسانند.

 

درباره admin

مطلب پیشنهادی

اعتراض هنرمندان به ثبت هنر مینیاتور و خوش‌نویسی به‌ نام ایران و ترکیه در یونسکو: «میراث مشترک است»

یکی از دلایلی که تمایل کشورهای منطقه برای تصاحب ارزش‌های فرهنگی افغانستان را افزایش داده، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *