شفاخانه مفید

( برگرفته از شماره 105 ماهنامه دوربین)

شعار این شفاخانه

« ما برآنیم تا در جهت شکوفایی هرچه بیشتر فعالیت های صحی در کشور، خدمات تشخیصیه و معالجوی را برای سالیان پیشرو در بالاترین سطح کیفیت، ارائه دهیم

تاریخچه شفاخانه

از اوایل سال 1396 خورشیدی، موضوع راه اندازی مرکزی صحی و تحقیقی در دستور کار تنی چند از خدمتگذاران این شهر و دیار قرار گرفت و در کنار پیگیری دریافت جواز، راه اندازی شفاخانه و فراهم سازی تجهیزات مورد نیاز آن نیز شروع شد، تا بالاخره با یاری خداوند مهربان در اواسط همین سال، جواز شفاخانه معالجوی و تحقیقاتی مفید از سوی وزارت محترم صحت عامه صادر و از تاریخ ….. فعالیت های رسمی آن در بخش های معالجوی و تشخیصیه آغاز شد.

این شفاخانه با زیربنایی در حدود 1000 متر مربع و در شش طبق، در فضایی کاملاً مناسب و آرام به ارائه خدمات طبی از قبیل عملیات خانه، نسایی ولادی، اطفال، داخله، جراحی، گوش و گلو، اورتوپیدی، تروماتولوژی، اعصاب و روان، جلدی و فیزیوتراپی بطور شبانه روزی مشغول می‏باشد.

در این شفاخانه علاوه بر ویزیت مریضان، خدمات تشخیصیه متعدد و پیشرفته از قبیل: لابراتوار، رادیولوژی، ماموگرافی، سونوگرافی مردانه و زنانه، اکوکاردیوگرافی با استفاده از تکنولوژی های جدید جهانی ارائه می گردد.

در کنار دو بخش فعال یاد شده، شفاخانه معالجوی و تحقیقاتی مفید ، خدمات دیگری از طریق اتاق عاجل، دواخانه و اتاق های بستردار، برای عموم مریضان از جمله بیماران سرپایی آنهم بطور 24 ساعته، در اولویت کاری خویش قرار داده است.

از ویژگی‌های خاص و منحصربه‌ فرد شفاخانه معالجوی و تحقیقاتی مفید نسبت به سایر مراکز طبی، می‌توان به متخصصین باتجربه، امکانات مدرن طبی و همچنین ساختمان و موقعیت مکانی مناسب اشاره نمود.

پرسونل این مرکز صحی شامل کارکنان مسلکی، نرس های با تجربه و داکتران عمومی و متخصص می‌باشند که مدیریت شفاخانه به آن‌ها به چشم سرمایه های ارزشمند می‌نگرد و از طرفی از هیچ تلاشی برای جلب رضایت مراجعین محترم و مریضان گرامی فروگذار نخواهد شد.

ساختمان این شفاخانه در جنوب شفاخانه حوزه وی و در مجاورت خیابان اصلی شهر هرات واقع شده است و بهره مند از امکانات رفاهی از قبیل پارکینگ وسیع وسایط، لفت و سالون های بزرگ انتظار می باشد.

مسئولین این شفاخانه، در جهت اعتلای خدمت رسانی به هموطنان و مریضان گرامی، نیازمند دریافت نظریات، پیشنهادات و انتقادات سازنده هستند؛ از این رو انتظار ما از شما مراجعین عزیز آن است که از طریق شماره های تماس و صفحات مجازی که در این بروشور درج است، ما را از نظرات راهگشای خود بهره مند سازید.

********

آدرس: سرک ولایت، مقابل شفاخانه حوزه وی هرات، هرات پلازای سابق، شفاخانه معالجوی و تحقیقاتی مفید.

شماره های تماس: 0797171000 – 0786171000

ایمیل: info@mofeedhospital.com

Website: www.mofeedhospital.com

درباره admin

مطلب پیشنهادی

شفاخانه تخصصی آریا اپـولو

شفاخانه تخصصی آریا اپـولو ( ARIA OPOLLO SPECIALTY HOSPITAL ) شفاخانه تخصـصی آریا اپولو در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *