رو نمایی از کتاب « مبادی ژورنالیزم» در فرهنگسرای دوربین

دوشنبه، 27 میزان 1394

محفل رونمایی از کتاب “مبادی ژورنالیسم” روز دوشنبه در فرهنگسرای دوربین، مرکز فعالیت های فرهنگی در هرات برگزار شد.

این کتاب به همت آقای نعمت الله سروری، رییس محترم پوهنحی ژورنالیزم و ارتباطات عامه پوهنتون هرات و از پیشکسوتان عرصه ژورنالیزم و روزنامه‌نگاری افغانستان، بمنظور فراهم آوری مرجعی در قسمت ژورنالیزم تالیف و چاپ شده است.

در این اثر، مبادی و اساسات علم ژورنالیزم به بحث گرفته شده و در رابطه با تاریخچه رسانه‌ها در افغانستان و چگونگی ورود آن به کشور معلومات داده شده است.

در این محفل آقای حبیب الرحمن پدرام عضو شورای ولایتی هرات، آقای آریا رئوفیان رییس محترم ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت هرات، آقای ضرغام آمر محترم فرهنگ، آقای نور احمد کریمی آمر محترم اطلاعات، جمعی از اساتید پوهنتون، اعضای جامعه مدنی و شورای متخصصان، ژورنالیست ها، فرهنگیان و جمعی از کارمندان موسسه هلپ شرکت نموده بودند.

در آغاز محفل، محترم آقای رهیاب یکتن از اساتید پوهنتون هرات، چاپ کتاب “مبادی ژورنالیزم ” را قدم مثبتی در راستای پیشرفت در عرصه خبرنگاری و حمایت از دانشجویان و علاقمندان این رشته دانست و توضیحاتی را در مورد کتاب ارایه نمود.

در ادامه، آقای حبیب الرحمن پدرام عضو شورای ولایتی هرات ضمن ابراز خرسندی از تالیف و چاپ این کتاب ارزشمند آن را دستاورد بزرگی در عرصه ژورنالیزم در هرات نامید.

آقای رئوفیان رییس محترم ریاست اطلاعات و فرهنگ، از چاپ کتاب اظهار خوشحالی نموده و گفت که این کتاب می تواند منبع خوبی برای دانشجویان رشته ژورنالیزم و همچنین علاقمندان به این رشته باشد.

در اخیر محفل، محترم آقای نعمت الله سروری ضمن قدردانی از تمام کسانی که ایشان را در این کار بزرگ حمایت کردند، توضیحات کاملی را پیرامون موضوعات بحث شده در کتاب ارایه و آن را به عنوان یک کتاب مرجع در رشته ژورنالیزم معرفی نمود.

موسسه هلپ در چهارچوب پروژه ارتقای ظرفیت و از طریق بخش رسانه و فرهنگ از چنین فعالیت های رسانه ای و فرهنگی حمایت می نماید.

این محفل با تقدیم تقدیرنامه به آقای سروری به پاس زحماتشان در قسمت تالیف و چاپ کتاب ختم گردید.

منبع: بخش رسانه و فرهنگ موسسه هلپ

درباره admin

مطلب پیشنهادی

نگاهی به گذشته وحال فرهنگ سرای دوربین!

آژانس باختر هرات: مجله دوربین در سال 1383 خورشیدی به هدف حمایت از جامعه فرهنگی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *