رونمایی کتاب شیطان رجیم در تالار مطبوعات ریاست اطلاعات و فرهنگ

گزارش از بانو مرضیه ابراهیمی

کتاب “شیطان رجیم” امروز در شهر هرات رونمایی شد. کتاب شیطان رجیم اثر انجینر “عبدالله کاظمی” در تالار مطبوعات ریاست اطلاعات و فرهنگ با حضور جمعی از فرهنگیان، استاتید پوهنتون و عالمان دین رونمایی گردید. این کتاب در شش فصل و به قطع ( a5 ) در انتشارات بدخشان شهر مشهد ایران به نشر رسیده است. “عبدالله کاظمی”، نویسنده کتاب شیطان رجیم با اشاره به دلیل نوشتن این کتاب، خاطر نشن کرد که در زمان‌های قدیم بنابر ابهاماتی که در ذهنم نسبت به شیطان ایجاد شده بود، وادار به تحقیق در مورد شیطان و قدرتش شدم که حاصل تحقیقات انجام شده در این مورد، همین کتاب شیطان رجیم است.

وی افزود: بر اساس آیات قرآنی و تحقیقاتی که در لابلای احادیث و روایات معتبر دینی صورت گرفته است، به این نتیجه رسیدم که شیطان از جنس جن می‌باشد.

این کتاب هم اینک در  اکثر کتابخانه‌ها و کتابفروشی های هرات و سایر ولایات کشور  توزیع شده است و علم‌ دوستان می‌توانند از آن استفاده نمایند. کار تحقیق کتاب شیطان رجیم اثر آقای کاظمی؛ مدت ۲۰ سال را دربر گرفته و سرانجام این اثر ارزشمند در سال 1397 به نشر رسیده است.

نویسنده این اثر ماندگار و علمی تحقیقی؛ کتابش را به پدر و مادر خویش تقدیم نموده و از آنها به عنوان اولین معلم زندگی و اولین معلم قرآنی خویش یاد نموده است.

 

درباره admin

مطلب پیشنهادی

آواز ادبیات کشور خاموش شد: وداع با پروفیسور استاد محمد ناصر رهیاب

با اندوه و تأسف فراوان، امروز، هشتم ماه دلو سال 1402 هجری، نویسنده، شاعر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *