صدای آزادی

نام نشریه: صداي آزادي


صاحب امتیاز: قواي بين المللي آيساف
مدیر مسئول: فرانگ پيير
نوعیت: دو هفته نامه
موضوع: معلوماتي
زبان:پشتو ، انگليسي
تاریخ تاسیس: 1382
محل چاپ: هرات- مهر حبيب
شماره تماس: 0707885885
آدرس دفتر: هرات ، ميدان هوائي
وب سایت: www.sada.e.azadi.net
وضعیت فعلی: فعال
ثبت و آرشیف: فرهنگسرای دوربین / 0796999360

معرفی نشريه صداي آزادي

دو هفته نامه اخبار صداي آزادي نخستین نشریه سه زبانه – دري، پشتو، انگليسي- در حوزه غرب افغانستان است كه از سوي قواي ائتلاف بين المللي با تيراژ اضافه تر از 45 هزار جلد، به چاپ مي رسد.
اين مجله براي نخستين بار از سال هاي دهه هشتاد خورشيدي، شروع به نشرات كرد و در نخست، شمارگان اين مجله پس از چاپ در ولايت كابل، به ولايات حوزه غرب افغانستان انتقال داده مي شد. تا آنكه از سال 1388 خورشيدي، چاپ اين نشريه كثير الانتشار، به چاپ خانه مهر حبيب هرات سپرده شد و براي مدت زيادي تا اوايل سال 1390 خورشيدي ، قطع روزنامه اي خويش را در اضافه تر از 16 صفحه ، با صفحاتي تمام رنگي و صفحاتي سياه و سفيد حفظ نمود.
در نخستين روز هاي ماه حمل 1390 خورشيدي، دو هفته نامه صداي آزادي، شكل مجله با جلدي رنگي به خود يافت و مدير مسئول مجله- فرانگ پيير- در سرمقاله اولين شماره مجله صداي آزادي عنوان داشت: ( مجله جديد كه جايگزين اخبار صداي آزادي است، همچنان در تحقق ابعاد پيشرفت اين ملت- افغانستان- مي پردازد. خوانندگان ما كمبود محتوا را احساس ننموده ، بلكه ما بر اين باوريم كه مجله جديد از هر نگاه مورد پسند شما خواهد بود. بخش فرهنگي، صنعت و هنر هاي زيبا، بخش معارف، اقتصاد و مسائل عمده روز، از جمله محتوي است كه ميتوان اين مجله را بطور عموم در بهبود پيشرفت هاي ملي كشور ياد كرد. اميدواريم با صفحات و محتواي خوبتر بتوانيم پيام احساس نيك را در يك روند جامعه ي در حال ترقي براي افغان ها ابراز بداريم.)

هفته نامه صدای آزادی که قبلاً در هرات به نشر می رسید، در حال حاضر در یکی از مطابع کابل به نشر رسیده و در ولایت هرات به گونه محدودتر از قبل توزیع می گردد

درباره admin

مطلب پیشنهادی

صحت روان

نام نشریه: صحت روان صاحب امتیاز: مركز آموزشي صحت رواني مدیر مسئول:  داكتر خليل احمد رحماني …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *