صحت یابی غلام فاروق سرخوش یک تن از هنرمندان عرصه تیاتر و سینمای کشور


یکی از خبر های خوش آیند این ماه، مربوط می شود به موضوع صحت یابی غلام فاروق سرخوش یک تن از هنرمندان عرصه تیاتر و سینما در ولایت هرات.
این هنرمند مستعد و دوست داشتنی که در یکی دو ماه گذشته دچار یک بیماری سخت شده بود، جهت ادامه تداوی به جمهوری اسلامی ایران رفت و اینک بعد از مداوا شدن، به هرات باز گشته است تا اگر خدا بخواهد، بار دیگر گل لبخند را بر لبان هموطنان و ساکنان این شهر و دیار شگوفا گرداند.
غلام فاروق سرخوش یکی از هنرمندان سبک کمیک در نمایشات زنده و تلویزیونی است و طی این سال ها، مجموعه کارهایش را در قالب درامه های تلویزیونی و فلم های هنری، بسیار شاهد بوده ایم.
او متولد اواسط ده چهل خورشیدی است و قریب 30 سالی می‌شود که حرفه بازیگری را در قالب تیاتر های زنده، نمایشات تلویزیونی و فلم های هنری انجام می‌دهد.
آرام و خوش ‌برخورد، و البته در کار و هنرش بسیار جدی است، خیلی زود جذب نقشش می شود و به ساده زیستن و بدست آوردن نفقه حلال، اهمیت فراوان می دهد.
در فلم هایی چون: زر سفید، دد منشان و آن دوران گذشت، تمثیل ماندگاری از نقش هایی که به او سپرده بودند، از خود به مرجله اجرا گذاشت.
این هنرمند هراتی، فرزند استاد سرخوش از اولین هنرمندان تیاتر و موسس اولین نندارتون خصوصی در هرات است  که یاد و خاطره نقش ها و نمایشنامه های زیبای او در یاد بسیاری از بزرگسالان، همچنان پا برجاست و صفحات جراید آن وقت و زمان از جمله روزنامه اتفاق اسلام، حکایتگر این مدعاست.

درباره admin

مطلب پیشنهادی

نگاهی به موفقیت های دختران افغان طی سالیان اخیر

طی سالیان اخیر زنان و دختران کشور ما در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *