فابریکه دوا سازی اویسن فارما

No photo description available.

نام مکمل: فابریکه دواسازی اویسن فارما

آدرس کارخانه: شهرک صنعتی هرات – فاز سوم جاده زنبق3 – پلاک 599 

مرکز پخش: شهر نو- جاده دوا فروش ها

تاریچخه شرکت اویسن فارما

فابریکه دواسازی اویسن فارما ازجمله اعضای اتحادیه صنعتگران ولایت هرات بوده ،که به سرمایه گذاری عبدالکریم شیزاد و محمد شاه سخی زاده درسال 1383ه،ش در شهرک صنعتی هرات در فاز سوم جاده زنبق3 و پلاک 599 در زمینی به مساحت 15000 مترمربع تهداب گذاری و در 14 ثور 1391 رسما افتتاح و به بهره برداری سپرده شد.
این فابریکه دارای طرحی درسه فاز تولیدی دیزاین گزدیده که فازاول آن دارای سه خط تولید-سوسپنشن ها –شربتها- قطره باب خوراکی وانتی اسید ها بوده که ساختمان تولیدی آن در بنای با زیر ساخت 1200مترمربع با مجموعه ای از سالن تولید، سالن بسته بندی، لابرتوارها و استاک مواد اولیه و مواد تولید شده و دیگر ضروریات مبرم می باشد و درساختمان و در ساختمان اداری که دارای دو طبقه توسط ساختاری اعم از ریاست – بورد مدیران- مسولیت فنی- مدیریت کوالتی کنترل – مدیریت تولید- مدیریت مالی و اداری – مدیریت مالی بازاریابی و مارکتینگ- مدیریت حفظ و مراقبت اداره می گردد.

این فابریکه در حال حاظر سه نوع انتی اسید، دو نوع قطره خوراکی ،ی ک نوع ملین، دونوع انتی سپیتیک را تولید می نمایند.
ظرفیت تولیدی اویسن فارما در هر شفت کاری در هرخط تولیدی بین 10000تا15000 بوتل ادویه می باشد. ادویه جات تولیدی این فابریکه به تورم های استندرد جهانی مانند EP، BP،usp می گردد که هم اکنون مقام ارزنده را دربازار داخل کشور کسب نموده و مورد تایید وزارت صحت عامه می باشد،
اویسن فارما اولین و یگانه دوا سازی در حوزه غرب و جنوب غرب افغانستان بوده و هم چنین ازنظرکیفی با محصولات دوایی مشابه، برابری و رقابت می نماید.

شرکت دواسازی اویسن فارما از شرکت های تولید کننده ادویه با کیفیت در کشور بخصوص در زون غرب میباشد و عنقریب چندین سند استندرد بین المللی را به همکاری شرکت خدمات مشوره دهی آوا اندیشان و حمایه مالی(قسمی) دفتر محترم NMD ولایت هرات بدست خواهد آورد.

فابریکه دواسازی اویسن فارما در حال حاظر250نفر کارمند دارد. که دربخشهای مختلف مصروف کار هستند.
ازآن جمله 30 نفردربخش اداری و30 نفردیگردربخش رانندگی وتقسیم دوا وبقیه مصروف کارهای شقه هستند.

درباره admin

مطلب پیشنهادی

شرکت صنعتی پامیرکولا

شرکت صنعتی پامیرکولا آدرس دفتر مرکزی: افغانستان، هرات، جاده بهزاد، نبش بهزاد اول تماس ها: 0093797609009-0093794990165 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *