شفاخانه تخصصی نورالمدینه

نام: شفاخانه تخصصی نورالمدینه

شفاخانه تخصصی نورالمدینهموسس:

آدرس: ناحیه دهم شهر هرات، فلکه شهدای 24 حوت ( درب قندهار سابقه )، داخل جاده سلطان آغا

تاریخچه:

12183018_698569876945957_6083416479668818757_oجواز

شفاخانه تخصصی نورالمدینه یک مرکز انتفاعی، معالجوی میباشد که خدمات خویش را در بدل اخذ فیس تعین شده بصورت مستقیم و یا غیر مستقیم ارائه می نماید. این شفاخانه در داخل جاده سلطان آقا درب قندهار شهر هرات ایجاد شده و در ابتدا در زمینه ارائه خدمات سراپایی پولی کلینیک تخصصی ، بخشهای تشخیصی و سپس در ارائه خدما داخل بستری، داخله اطفال ، جراحی ، نسائی ولادی ، گوش و گلو وبینی وغیره با ۳۰ بستر فعالیت مینماید. نوع و میزان خدمات ابتدایی شفاخانه مطابق به نیازمندی های اهالی اطراف شفاخانه ارزیابی برای تعین خدمات تخصصی و فوق تخصصی بیشتر و جلب و جذب بیماران از سایر مناطق هرات و ولایات همجوار مطابق به شواهد انجام خواهد شد!

بخش تخصصی هیمودیالیز در این شفاخانه با دیدگاه خیریه و کمک به مریضان مستحق در مراحل اولیه شفاخانه ایجاد خواهدشد. موضوع آنژیوگرافی و خدمات همراه آن موضوع مورد علاقه مسئولین شفاخانه بوده که با موجودیت امکانات و شرایط به آن اقدام میشود.

این شفاخانه دارای شخصیت حقوقی بوده که مجری طرح یا مسئول شفاخانه ، نماینده قانونی آن میباشد شفاخانه یک مرکز طبی بوده و موازین اخلاقی و اصولی طبابت در آن مرعی الاجرا بوده و فعالیت های سیاسی، نظامی قومی ، نژادی ، مذهبی و غیره در داخل شفاخانه ممنوع میباشد.

شفاخانه دارای یک بخش خیریه بوده که در زمینه پرداخت هزینه های درمان مریضان بی بضاعت در داخل شفاخانه بر اساس قواعد خویش کمک مینماید. این قواعد توسط مسئول شفاخانه تهیه شده و به تصویب هئیت مدیره خواهد رسید.

هزینه های این بخش خیریه توسط زکات شفاخانه و شرکت نور گروپ تامین شده است. حفظ و رعایت ارزش های اسلامی ، انسانی و احترام به عنعنات ملی در تمام امور شفاخانه مورد تاکید قرار میگیرد.

معرفی سرمایه گذار، مجری ،مسئول برد علمی و اکادمیک:

  1. سرمایه گذار: داکتر عبدالفتاح نور بعنوان سرمایه گذار از شرکت نور گروپ:

  2. مجری: داکتر عبدالحیکم تمنا فرزند عبدالکریم تمنا مسکونه اصلی قریه سروستان ولسوالی انجیل ولایت هرات و متولد ناحیه پنجم شهر هرات میباشد. وی متولد سال ۱۳۴۳ شمسی بوده و در یک خانواده فرهنگی و متوسط چشم به جهان گشوده است وی تحصیلات ابتدائی را در مکتب موفق و تجربوی هرات به پایان رسانده است وی تحصیلات ثانوی را را در لیسه جامی هرات و دوره سه ساله بکلوریای نرسنگ را در انستیتوت علوم صحی هرات به پایان رسانده است وی در سال ۱۳۷۸ تحصیل تخصصی در مورد اداره صحت را به درجه مانند نرس عملیاتخانه ، کارکن صحی مجاهدین در زمان جهاد و آمر مراکز صحی مالان و ده توت گذره گرفته تا مسئولیت ولایت مراقبت های صحی اولیه و معاونیت ریاست صحت عامه هرات و بعدا مسئول پرروگرام های موسسه ابن سینا را داشته و اخیرا پروژه های صحی بخش خصوصی مانند ایجاد انستیتوت آموزشی تحقیقاتی صحی سلامت و انستیتوت علوم صحی عاطفی را در هرات انجام داده است. همچنان از مدتی به این طرف ریاست شفاخانه خصوصی آریا آپولو در هرات را نیز بعهده دارد. در ضمن وی یکی از موسسان کلیدی شفاخانه خصوصی کیمیا در هرات بوده که دیزاین اولیه و هماهنگی برای جلب همکاران و شرکاء و تنظیم اولیه را بعهده داشته است.
  3. مسئول برد علمی و آکادمیک: داکتر عبدالخالق منیب فرزند عبدالظاهر متولد سال ۱۳۴۶ در قریه سیاوشان ولسوالی گذره هرات بوده و در سال ۱۳۷۸ از فاکولته طب هرات فارغ التحصیل گردیده و منحیث استاد کدری در همان فاکولته مشغول تدریس گردید. نامبرده در سال ۱۳۷۸ از پروگرام تخصص داخله وزارت صحت عامه فارغ گردیده و همچنین منحیث ترینر متخصص در شفاخانه حوزوی هرات ایفای وظیفه نموده است. در طی سالهای ۲۰۰۸ الی ۲۰۰۹ دوره فیلوشیپ فوق تخصصی قلبی را در انستیتوت قلب مکس هندوستان به پایان رسانیده و همچنان به وظیفه خویش به عنوان استاد فاکولته طب هرات ایفای وظیفه نموده است. نامبرده همچنان در سالهای ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ دوره فیلوشیپ فوق تخصصی کاردیولوژی مداخلوی را در انستیتوت قلب میدانانا در کشور هندوستان سپری نموده است. وی در طول این دوران منحیث داکتر متخصص و فوق تخصص در رشته مربوطه در بخش های دولتی و غیر دولتی هرات خصوصا در شفاخانه کیمیا ایفای وظیفه کرده است.

 

نيروي انساني

۲۲ نفر داکتر متخصص و فوق متخصص در تمام  رشته ها
۴ نفر نرس مجرب
۲۶ نفر نيروي پشتيباني در زمينه هاي مالي، اداري، نيروهاي خدماتي و …

درباره admin

مطلب پیشنهادی

شفاخانه تخصصی آریا اپـولو

شفاخانه تخصصی آریا اپـولو ( ARIA OPOLLO SPECIALTY HOSPITAL ) شفاخانه تخصـصی آریا اپولو در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *