دو هفته نامه « شورای شهر» آغاز به کار کرد

دو هفته نامه « شورای شهر» آغاز به کار کرد

شورای مشورتی شاروالی هرات اقدام به تاسیس دو هفته نامه  ای زیر عنوان « شورای شهر» نمود که نخستین شماره آن در اول حوت 1396 خورشیدی، به دست مخاطبین خود قرار گرفت..
این نشریه تازه‌ تأسیس، به هدف مشارکت فعال شورای شهر در امر اطلاع رسانی و هماهنگی با پروسه حکومت داری و انکشاف شهری  در این ولایت تاسیس گردیده است.
دو هفته نامه شورای شهر با مدیر مسئولی « وحید پیمان » روزنامه نگار و معاون شورای شهر هرات درصدد است، مقالات و گزارشات تحقیقی  مرتبط با فعالیت های شاروالی و شورای شهر هرات را  منتشر نماید .
شایان ذکر است این نشریه در شماره نخست خود، پیام محمد نصیر حمیدی رئیس عمومی حکومت داری شهری اداره مستقل ارگان های محلی افغانستان به مناسبت آغاز به کار دو هفته نامه «شورای شهر»  را  در صفحه اول خود به نشر رسانده است که وی در این پیام « اطلاعات را کلید مشارکت خوب  در حکومت داری»  عنوان نموده است.
مدیر مسئول نشریه هم در یادداشت نخست دو هفته نامه شورای شهر، تاسیس آن را گام بلند دیگری دانسته،  می نویسد: « تاسیس این نشریه گام بلند دیگریست به سوی جکومت داری خوب این نشریه کاملا مستقل است و توسط شورای مشورتی شاروالی هرات مدیریت می شود.
روزنه امید برای ثبات سیاسی و اقتصادی افغانستان، میثاق شهروندی تضمین کننده انکشاف متوازنمیان شهر ها  و روستا ها،اهمیت پروژه گورستان عمومی « دیار رحمت » از هرات دیروز تا هرات امروز، شورا و اهمیت آن از دیدگاه اسلام و… از دیگر عناوین مقالات مندرجه در شماره نخست این دو هفته نامه می باشد.
شورای شهر در قطع روزنامه ای و در هشت صفحه به گونه سیاه و سفید منتشر می شود.


وحید پیمان مدیر مسئول این دو هفته نامه، کار در روزنامه هشت صبح را  نیز در کارنامه خود دارد.
بعضی دیگر از مشخصاتی که در  دو هفته نامه « شورای شهر» به چشم می آیند، عبارت اند از:
صاحب امتیاز: شورای مشورتی شاروالی هرات
مدیر مسئول: وحید پیمان
هیات تحریر: بشیراحمد بشارت، انجینیر غلام فاروق ندیم، عبدالرحمن مولوی زاده، حفیظ الله جواد، عبدالقدیر صالحی و سید اشرف سادات
نوعیت: دو هفته نامه
موضوع: فرهنگی- اجتماعی
تاریخ تاسیس: اول حوت 1396
محل چاپ: هرات- مطبعه روزنامه هشت صبح
شماره تماس: 0799101085
آدرس دفتر: هرات- شهر نو- ریاست شاروالی هرات
آدرس ایمیل: shora.shahr@gmai.com

 

 

 

درباره admin

مطلب پیشنهادی

کتاب « مسجد جامع بزرگ دارالنصره هرات باستانی » رونمایی شد

یکی از آثار ارزشمندی که طی روز های اخیر در هرات رونمایی شد، چاپ سوم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *