سلام سلام بچه ها

نام نشریه: سلام سلام بچه ها


موسس: ثريا رحيمي
مدیر مسئول:  ثريا رحيمي
نوعیت: فصلنامه
موضوع: ويژه كودكان
زبان: دري
تاریخ تاسیس: 1388
محل چاپ: هرات- مهر حبيب
شماره تماس: 255206
آدرس دفتر: هرات ، چوك گلها
آدرس ایمیل: ssbh.ma @gmail.com
وضعیت فعلی: غیر فعال:
ثبت و آرشیف: فرهنگسرای دوربین/0796999360

معرفی مجله سلام سلام بچه ها

سلام سلام بچه ها، مجله‌ای ویژه کودکان است که خانم ثريا محتسب زاده، آن را از  سال ۱۳88 در هرات منتشر می‌کند. نخستین همكاران اين نشريه عبارت بودند از:
دستيار: زيبا محتسب زاده
نقاشي: سميه رحيمي
هيئت تحرير: گل احمد نظري آريانا، عبدالغفور آرزو، عبدالرحيم محتسب زاده، ويس احمد حكمت و نيلوفر محتسب زاده.
اشعار ويژه کودکان و داستان‌های مصور و جدول کودکان، از قسمت‌های جالب این مجله مي باشد. طی اين چند سالي كه از انتشار اين مجله وزين و تمام رنگي مي گذرد، ضميمه هاي داستاني همراه با تصاوير جالب نقاشي شده که مخصوص خردسالان می‌باشد، نیز همراه سلام سلام بچه‌ها و در جزواتي جداگانه از مجله چاپ می‌شود. در طول ساليان جاري، سلام سلام بچه‌ها رقیبان ديگري مثل )نهال آزادي(،) سروش کودکان( و در اين اواخر مجله اي بنام (آرياناي كودك) يافته است كه البته بايد گفت، از دو نشريه اول صرفاً يك شماره به نشر رسيده و مدت طولاني مي شود كه از نشر بازمانده اند.
فصلنامه كودك، با تاکید بر داشتن محتويات جالب و سرگرم کننده و لذت بخش، آغاز به کار کرد و در اندک زمانی، شمارگان خود را به ۵ هزار نسخه رساند. از همان سال نخست فعالیت، ادبیات داستانی براي كودكان ، بخش اصلی مطالب این نشریه را تشکیل می داد. سلام سلام بچه ها، با كيفيت چاپي كه دارد، بر گیرایی آن افزوده و از همان شماره  های اول، اين مجله بگونه چهار رنگ و با قطع مناسب و خوبی به نشر مي رسد.
مجموعه نقاشي نقاشان كوچك، بر گرفته از آرزو هاي كودكان افغان، نام كتاب اختصاصي است كه در زمستان سال 1391 از سوي دفتر مجله سلام سلام بچه ها و به كمك مالي سركنسولگري ايالات متحده امريكا در ولايت هرات به نشر رسيده است.
 

درباره admin

مطلب پیشنهادی

سیاست

 اسم نشریه: سياست موسس: فاطمه پويا  مدیر مسئول: نذيراحمد رها نوعیت: روزنامه موضوع: سياسي، خبري زبان: دري …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *