روش خواب رسول الله « ص » منتشر شد

کتابی زیر نام (  روش خواب رسول الله « ص » ) ، تازه از چاپ برآمد.

مولف این کتاب دینی و ارزشمند، مولوی محمد گل ده شکری « استاد دارالعلوم جامع شریف» می باشد که جامع احکام و اذکار خواب شدن و بیدار شدن آن مبارک را به نقل از منابع معتبر و احادیث صحیح بازگو می نماید.
به گزارش وب سایت دوربین: این کتاب به تیراژ یک هزار جلد و در  154 صفحه به قطع جیبی به چاپ رسیده است .
مولوی محمد گل « ده شکری » در کتاب (  روش خواب رسول الله « ص » ) ، با مراجعه به کتب معتبر دینی، به نقل عربی احادیث و ترجمه و تفسیر هر یک از آنها برای اثبات موضوع پرداخته و دهها احکام شرعی و سرنوشت ساز پیرامون موضوعات متفرقه که با زندگی درون فامیلی و اجتماعی عموم مسلمانان ارتباط  دارد را به گونه درست و واقعبینانه تجزیه و تحلیل نموده است.
وی دراین اثر سعی بر آن داشته است تا احکام خواب شدن، روش های مناسب همسرداری، فواید خواب شدن، انواع خواب دیدن ها، آداب بیدار شدن و چندین موضوع مهم دیگر را برای خوانندگان، به شیوه درست تجریه و تحلیل و بازگو نماید.
این کتاب در شرکت چاپ و نشر اسلمی به تیراژ 1000 جلد به نشر رسیده است و شخصیت های علمی چون شیخ التفسیر عبدالرئوف مخلص ( استاد پوهنحی شرعیات پوهنتون هرات) و شیخ الحدیث سید جمال الدین هروی بر آن تقریظ نوشته اند. ایشان در تقریض های شان از کتاب (  روش خواب رسول الله « ص » ) به عنوان اثری نیکو و ارزشمند یاد آوری نموده و برای محقق ارجمند در ترتیب این رساله، اجر و پاداش مزید طلبیده و توفیقات مزید و روز افزون برای مولف گرامی خواستار شده اند.

الحاج مولوی محمد گل ده شکری متولد سال 1364 در ولسوالی پشتون زرغون ولایت هرات می باشد که بعد از فراگیری علوم دینی و فراغت از پوهنحی شرعیات پوهنتون این ولایت، به حیث استاد در دارالعلوم عالی جامع شریف ایفای وظیفه می نماید.

درباره admin

مطلب پیشنهادی

آواز ادبیات کشور خاموش شد: وداع با پروفیسور استاد محمد ناصر رهیاب

با اندوه و تأسف فراوان، امروز، هشتم ماه دلو سال 1402 هجری، نویسنده، شاعر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *