شرکت صنعتی پامیرکولا

شرکت صنعتی پامیرکولا

Pm

آدرس دفتر مرکزی: افغانستان، هرات، جاده بهزاد، نبش بهزاد اول

تماس ها: 0093797609009-0093794990165

ایمیل: info@pamircola-co.com

تلفکس: 2221844-040

شرح مختصر پیرامون تاریخچه و فعالیت های شرکت صنعتی پامیر کولا

شرکت صنعتی پامیرکولا در سال ۱۳۸۳ پس از گرفتن جواز قانونی و ثبت در محکمه تجاری و تصدیق نامه وزارت صحت عامه کشور با هدف خودکفایی در قسمت تولید نوشیدنی های غیر الکلی در سطح کشور، با وارد نمودن تجهیزات و دانش فنی از کشورهای اروپایی در زمینی به مساحت ۱۰۰۰۰ متر مربع درقسمت شهرک صنعتی ولایت هرات فعالیت خویش را آغاز نمود.

در سال ۱۳۸۴ بعلاوه تولید نوشابه های غیر الکلی ،خطوط جدید تولید اب معدنی را نیز راه اندازی و پس از تولید به بازار عرضه نمود.

در همين راستا و در جهت كارآفريني پایدار در این بخش در سالهای ۱۳۸۵ الی ۱۳۹۰ شرکت طرح ساخت واحد های جدید تولیدی را که از ابتدای سال ۱۳۸۳ در دستور کار خود قرار داده بود ایجاد نمود. در این طرح های جدید با استراتژی توسعه محصولات در زمینی به مساحت ۲۰۰۰۰ مترمربع واحد های تولیدی( انواع و اقسام آب میوه پاکتی و بوتلی در سایزهای مختلف ،آب میوه های گاز دار بوتلی،نوشیدنی های انرژی زا،آب لیمو های طبیعی ،انواع آب میوه های طبیعی انبه،اقسام مختلف بیسکویت ،کیک و کلوچه) در چندین طعم و بسته بندی های مختلف احداث و به تولیدات شرکت افزوده شد.

از انجایی که این شرکت مجهز به پیشرفته ترین امکانات آزمایشگاهی جهت آزمایش مواد اولیه ، محصول در حال ساخت و محصول نهایی می باشد که سلامت بسته های تولید شده را تضمین مینماید که این خود از ویژگیهای خاص این مجموعه تولیدی می باشد ،در ظرف چند سال اخیر این شرکت موفق گردید اقلام تولیدی خویش را تا سقف ۴۰ نوع مواد غذایی و نوشیدنی افزایش دهد تا در سطح کشور یگانه شرکت تولیدی باشد که در ظرف چند سال توانسته جایگاه شایسته ای را در بازار از آن خود نماید.

و جدیدا شرکت صنعتی و تولیدی نوشابه جات غیرالکولی پامیرکولا بمنظور جلوگیری ازفرار سرمایه های داخلی و همچنان رشد وشکوفای تولیدات داخلی و نظر به وعده های قبلی خویش برای هموطنان عزیز خود و همچنان بمنظور سرمایه گذاری های بیشتر درعرصه های مختلف اینک درسال ۱۳۹۶ درعرصه تولید پفک بادستگاه های پیشرفته و تمام اتوماتیک شروع به فعالیت نموده است که یکی ازشعارهای اصلی این شرکت تولیدات با کیفیت بوده که به این شعارخود از ابتدا پای بند بوده ومیباشد که تولیدات پفک نیزهمچنان با
معیارات واستندرد های جهانی و با مهرو تائیدی وزارت صحت و بهداشت نیز میباشد.

برخی از برندهای محصولات شرکت

01-min
02-min
03-min
04-min
06-min
Pm

درباره admin

مطلب پیشنهادی

فابریکه دوا سازی اویسن فارما

نام مکمل: فابریکه دواسازی اویسن فارما آدرس کارخانه: شهرک صنعتی هرات – فاز سوم جاده زنبق3 …

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *