فرهاد اکرمی ( مدیر مسئول فرهنگسرا)

نام و نام خانواده گی: فرهاد اکرمی

وظیفه: روزنامه نگار و مدیر مسئول فرهنگسرای دوربین

تاریخ تولد: 1370

تحصیلات: لیسانس کامپیوتر ساینس

شماره تماس: 004915752463748 – whatsApp

آدرس ایمیل: fa.doorbin@gmail.com – farhadakrami@doorbin.af

بیوگرافی:

فرهاد اکرمی متولد سال 1370در ناحیه دوم شهر هرات است.  وی از دوران نوجوانی در کنار دروس مکتب، به آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر پرداخت و خیلی زود اساسات طرح ، دیزاین و گرافیک کتاب و نشریات را فراگرفت و از همان هنگام نوجوانی علاقه زیادی به روزنامه نگاری داشت.

فرهاد اکرمی در سال 1389 پس اشتراک در آزمون امتحان کانکور، در رشته کامپیوتر ساینس پوهنتون هرات کامیاب شد و در سال 1392 سند لیسانس از این رشته مورد دلخواه را بدست آورد.

وی که برای راه اندازی نمایشگاه صد سال مطبوعات در هرات و آرشیف مطبوعات چاپی حوزه غرب کشور، تلاش فراوانی از خود به خرج داد، پس از افتتاح فرهنگسرای دوربین، مدیریت آن را بر عهده گرفت و از آن به بعد تا به اکنون، برنامه ها متنوعی از قبیل راه اندازی  نمایشگاه دایمی ارتباطات در مجموعه تاریخی قلعه اختیار الدین هرات با همکاری ریاست اطلاعات و فرهنگ این ولایت و چندین برنامه نمایشگاهی و محافل نقد و رونمایی کتاب و شب شعر را  در چوکات این فرهنگسرا راه اندازی نموده است.

فرهاد اکرمی در سال 1398 به دلیل نیازم مبرم و ارایه معلومات واقع بینانه در بخش های روزنامه نگری، ادبی، فرهنگی، هنری و اجتماعی اقدام به تاسیس وبسایت دوربین به عنوان دانشنامه هرات نمود که فعلا یکی از بهترین و پر بازدیدترین وبسایت های حوزه غرب میباشد.

درباره admin

مطلب پیشنهادی

احمد فیصل رحیمی

نام و نام خانواده گی: احمد فیصل رحیمی وظیفه: عضو هیئت رهبری فرهنگسرا تاریخ تولد: …

یک نظر

  1. منصور قیسانی

    مطمئتم ایشان دارای توانایی‌های زیادی هستند، به امید موفقیت‌های بیشتر!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *