رادیو کلید

نام رادیو : کلید

صاحب امتیاز: دفتر ( dhsa )

سال تاسیس: 1284

فریکانس: 88 MHz

آدرس: ناحیه چهارم شهر هرات- جاده مخابرات- نرسیده به پنج راهی آب بخش بادمرغان- سمت جنوب جاده

آدرس ایمیل: b.hanif@tkg.af =====bashirahmadh@yahoo.com

تصویر مرتبط

رادیو کلید یکی از رسانه های فعال در مرکز کشور است که پایگاه های نشراتی آن علاوه بر پایتخت کشور، در شهرهای مزار شریف، قندهار، ننگرهار، هرات، غزنی و خوست در حال فعالیت اند و در ولایات نیمروز و لوگر نیز نشرات این رادیو به گونه ریلی پخش و نشر می گردد.

نشرات رادیو کلید روی موضوعات فرهنگی، سیاسی، انکشافی، تعلیمی، خبری، تفریحی و موسیقی استوار است و در هر یک از ولایت های هفت گانه، نشرات مستقل دارد..

رادیو کلید از سوی موسسه ی (  dhsa ) در سال 1383 خورشیدی تاسیس و یکسال بعد ، فرستنده ولایتی این رادیو در ولایت هرات راه اندازی شد

رادیو کلید با نشر هفته نامه های کلید و مرسل و همچنان راه اندازی وبسایت کلید، خانواده ای بزرگ زیر نام ( کلید گروپ ) را تشکیل داده است و خانم نجیبه ایوبی یک تن از پیشکسوتان عرصه ژورنالیزم کشور، مسئولیت مدیریت این خانواده بزرگ را بر عهده دارد.

 

نتیجه تصویری برای نجیبه ایوبی

نجیبه ایوبی ( مدیر مسئول کلید گروپ)

————————————————————————-

این رادیو در ولایت هرات، ساحه شهر و حومه های آنرا به وسعت 100 کیلومتر مربع زیر پوشش نشراتی خود دارد.

سید محمد رضا هاشمی- متولد ولایت بلخ- از مدیر مسئولان این رادیو در ولایت هرات بود که مدت زیادی این وظیفه را بر عهده داشت. وی در اواسط سال 1396 خورشیدی از مدیر مسئولی رادیو استعفاء داد و در حال حاضر بشیر حنیف- متولد شهر هرات- این مسئولیت را بر عهده دارد.

بشیر حنیف مدیر مسئول رادیو کلید هرات

شعیب تنها شکران، بشیر حنیف ، حسینا عظیمی، سمیه ولی زاده و… از خبرنگاران مستعدی بوده و استند که با این رادیو سال ها کار کرده اند.

این رادیو در کنار سایر برنامه های متنوع ، برنامه های انتقادی- اجتماعی  نیز در تقسیم اوقات نشراتی حود دارد که مهم ترین آنها ( برنامه ذره بین ) می باشد و ( برنامه فراسو ) هم که به گونه ی میزگرد اجرا می گردد، به کنکاش پیرامون ناهنجاری ها و معضلات موجود جامعه می پردازد.

درباره admin

مطلب پیشنهادی

لیست آبدت شده از رادیو های دارنده جواز فریکانسی در هرات – 1397

لیست آبدت شده از رادیو های دارنده جواز فریکانسی در هرات – 1397 ولایت هرات بعد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *