تعطیلی روزنامه اتفاق اسلام و چاپ هفته نامه رفاه نوجوان ( پنجشنبه دوازدهم ماه دلو)

روزنامه اتفاق اسلام علیرغم فعالیت نشراتی در روز های پنجشنبه هر هفته، امروز نشرات ندارد. اما هفته نامه رفاه نوجوان تنها نشریه هرات است که بدست مان رسیده است.

هفته نامه رفاه نوجوان؛ بی کفایتی مسئولان قابل توجیه نیست

هفته نامه رفاه نوجوان در شماره نود و دوم خود ویژه یازدهم ماه دلو در سرمقاله خود به حادثه خونین چهرراهی صدارت کابل پرداخته، می نویسد:

انسان! ای اشرف مخلوقات و دارنده کرامت، عزت و احترام! چرا پای از چوکات قرآنی بیرون می کشی و بر هم نوع خویش ستم روا می داری؟!

مدیر مسئول این هفته نامه در ادامه خطاب به مسئولان یاد آور می شود که : به مسئولان بی کفایت و از خود راضی باید گفت که اگر بی کفایتی خود را توجیه می کنید و از خود بهتر در مدیریت جنگ نمی بینید، پس برای تان همان افراد متکبر خطاب می کنیم که نه مدیریت دارند و نه هم کفایت؛ بلکه زورگویان بر سر ملت رنجدیده هستید که از بحران برای خومد فرصت کسب ثروت را ایجاد می نمائید، اجازه نشست دوباره بر اریکه قدرت ستم گرانه را خواهند داد.

هفته نامه رفاه نوجوان، صفحات دوم و سوم خویش را به حوادث اخیر کابل اختصاص داده اما در صفحات اول و دوم آن موضوعاتی چون:  آغاز روند واکسیناسیون در هرات، افزایش دو برابری حاصلات زعفران در کشور، بروسلی افغانستان؛ از فقر تا ثروت و چند مطلب خبری دیگر به چشم می خورد.

 

درباره admin

مطلب پیشنهادی

رورنامه 28 عقرب سال 1398 اتفاق اسلام – هرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *