تازه ترین شماره ماهنامه دوربین از چاپ بر آمد

صد و پنجمین شماره از ماهنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی دوربین ویژه ماه دلو سال 1396 خورشیدی با صاحب امتیازی فرهنگسرای دوربین در هرات منتشر شد.
ماهنامه دوربین با موضوعات فرهنگی ، هنری، اجتماعی، طنز و کاریکاتور، اوایل هر ماه در این ولایات منتشر می‌شود و در دیگر ولایات کشور از جمله کابل، بلخ، بادغیس، غور ، فراه و نیمروز پخش همزمان دارد..
برخی از مقالات و مطالب ارایه شده در این شماره از مجله دوربین عبارت اند از:
ادامه سیاست یک بام و دو هوا در شاروالی هرات
زمانی که دوربین ساست زده می شود
رونق دوباره کاشی سازی در هرات بعد رکود چند ساله
نیم نگاهی به مجموعه های تاریخی خشتی هرات
«پرواز کن» با صدا، سرود شد و با سحر، آهنگ
و دهها مطالب متنوع و خواندنی دیگر که در سایر صفحات این مجله وزین نقش بسته است.
گفتنی است ، ماهنامه دوربین در همکاری با فرهنگیان این دیار، از چندی بدینسو مرکز تحقیقی – پژوهشی مطبوعات چاپی حوزه غرب کشور را راه اندازی نموده که علاوه  بر آرشیف مطبوعات و نشریات صد سال اخیر ولایات غرب کشور،  هزاران اسناد فرهنگی و نوشتاری دیگر نیز گرد آوری و برای استفاده و تحقیق ، در خدمت محصلین و محققین گرامی قرار داده است.
همچنان فرهنگسرای دوربین جهت برقراری ارتباط بهتر با مخاطبین و انعکاس هرچه بهتر قعالیت های فرهنگی، هنری و اجتماعی کشور، وب سایت تخصصی را در این زمینه راه اندازی نموده که از همین اکنون مورد توجه هموطنان داخل و خارج از کشور قرار گرفته است.
گفتنی است، علاقمندان میتوانند جهت تهیه این ماهنامه ،به مراکز فروش کتاب  در شهر هرات و سایر ولایات کشور  مراجعه نموده و یا هم  از طریق وب سایت ( doorbin.af  ) سافت آن را با کیفیت مطلوب بدست آورند.

درباره admin

مطلب پیشنهادی

نگاهی به موفقیت های دختران افغان طی سالیان اخیر

طی سالیان اخیر زنان و دختران کشور ما در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *